 |
|
 |
Zajistěte synchronizaci týmů.
|
|
Spolupráce na dokumentech téměř odkudkoli.
|
-
Mějte přístup k firemním bulletinům, formulářům a zásadám.
-
Pište komentáře a nastavujte aktualizace stavu (a reagujte na komentáře a aktualizace stavu ostatních), aby byli všichni v obraze.
-
Sdílejte své myšlenky a nápady prostřednictvím blogů a wikiwebů.
-
Snadno a rychle si pomocí vyhledávání najděte, co potřebujete.
|
|
-
Všichni mají přístup k nejnovější hlavní kopii souborů aplikací Word, PowerPoint, Excel a OneNote.
-
Dokumenty jsou vždy aktuální a aktualizované.
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Bezpečně sdílejte vše potřebné se zákazníky a partnery.
|
|
Používejte týmové weby pro správu projektů.
|
-
Informujte ostatní pomocí pozvánek, že mohou soubory používat online.
-
Vy určujete, kdo bude mít přístup ke konkrétním informacím a dokumentům.
|
|
-
Vytvářejte, upravujte a kontrolujte zprávy, návrhy, kalendáře a rozpočty s ostatními v reálném čase.
-
Sdílené soubory vždy obsahují nejnovější změny a všechny nově přidané informace.
-
Nastavte si, kdo bude mít přístup k týmového webu.
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Ukládejte a uspořádávejte si důležité dokumenty.
|
|
Získejte pro svou organizaci sociální platformu.
|
-
Vytvořte centrální místo a získejte přístup k dokumentům a obchodním informacím téměř odkudkoliv.
-
Seskupujte weby podle funkce, projektu či týmu.
-
Získejte 10GB úložiště pro svou organizaci, plus 500MB úložiště pro každého uživatele.
|
|
-
Spojte se s ostatními pomocí sociálních síti a informací z nich.
-
Sdílejte své postřehy s podobně smýšlejícími zaměstnanci ve vaší organizaci.
-
Používejte svůj vlastní web pro správu svých dokumentů online. Sdílejte pouze to, co opravdu sdílet chcete.
|