Vážený kliente,

naše firma byla založena roku 2008 za účelem poskytovat profesionální správu a implementaci informačních technologii. Poskytujeme komplexní řešení v oblasti správy síti (outsoursing), prodej a servis HW a SW. Správa je zajištěna techniky s dlouholetou zkušeností z oblasti správy sítě u významných klientů.

Klademe důraz na profesionální a vstřícný přístup k našim klientům přistup a vysokou kvalitu poskytovaných služeb. Cíl našeho působení je snížení pořizovacích a provozních nákladů našich klientů, zvýšení stability a výkonnosti jejich sítě a systémů.

Dále se specializujme na internetovou a počítačovou bezpečnost, bez které se již dnes neobejde žádná rozvíjející se společnost. Po provedení bezpečnostním auditu navrhneme řešení, které rozsahem i náročností nejlépe vyhovuje požadavkům klienta.

Zajišťujeme veškerý záruční, ale také pozáruční servis tiskáren/kopírek a multifunkčních zařízení všech známých výrobců např. HP, Canon, Minolta, Brother, Panasonic, Lexmark, Epson, Kyocera a jiné.

CENÍK

Ceník je platný od 1. 1. 2024

  • Hodina technika u zákazníka: 1380,-

Účtována je každá započatá hodina.
Za práci o víkendu a svátcích je účtována přirážka 70%, nebo dle dohody s klientem.

Časová odezva technického zásahu v pracovní době (8 – 18):

  • Do 24hod po žádosti: 1380,- Kč/hod
  • Do 12hod po žádosti 1540,- Kč/hod
  • Do 6 hod po žádosti 1760,- Kč/hod
  • Do 3 hod po žádosti 1870,- Kč/hod
  • Do 1 hod po žádosti 2200,- Kč/hod
  • Noc/víkend/svátky +70% navýšení k danému tarifu.

Servis tiskáren:

Cena za hodinu práce v našem servisním středisku činí 1380,-Kč / hod.

Doprava:

  • Dopravu po Praze účtujeme paušálně 650,- Kč
  • Při výjezdech mimo Prahu účtujeme částku 17 Kč za kilometr
  • Čas technika strávený na cestě 500,- Kč/hod
  • Za zařízení a díly, které zasíláme poštou či PPL, účtujeme 165 Kč

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %